sábado, 25 de octubre de 2014

OBSERVACIONS1

En general, tots els alumnes poden recordar una sèrie més o menys llarga i de forma ràpida de colors, plats de menjar, descripcions de com porta el cabell la seva mare, ciutat favorita.

En quant a les històries, els que més recorden són els alumnes que tenen menys problemàtica com ara els que només tenen TDAH, o tenen TDAH i dislèxia, la resta de la classe hi ha un grup que no arriben al nivell d’abstracció per poder processar la història i desprès no la recorden i d’altres arriben més o menys segons les dificultats que tenen.

Tinc dos alumnes que no paren de parlar i no sé com contenir-los. Un es perd en les mateixes coses sempre i l’altra no pot controlar-se. Tots dos segueixen la classe bé, i són treballadors però el rendiment és més baix.

Veig el mateix que l’any passat, t’accepten una cosa, en aquest cas, les històries per exemple, i te les aguanten durant tres dies i desprès ja s’han cansat d’allò els alumnes. Malgrat molts superen els vint anys no estan madurs per entendre que han de fer tota una sèrie de coses per millorar l’atenció, o per treballar en les seves emocions ( en el cas de l’any passat), no entenen quina tasca faig jo allà i no hi ha motivació per aprofitar bé els materials que vaig aportant. Quan fan una tasca l’ha de fer el més ràpid possible i treure-s’ho de sobre, competeixen entre ells sense estar sensibilitzats amb les limitacions de cadascun. 

Hi ha alumnes que alguns dies no poden concentrar-se en res i no poden fer res. Tinc multitud de fitxes per millorar l’atenció però hi ha poca motivació per fer-les, tot plegat resulta complicat.

Els dilluns tothom bé molt cansat bé perquè han treballat al cap de setmana o han fet esport o han sortit i el dijous acostumen a estar molt esvalotats i costa que s’hi posin a la feina i em costa més controlar el taller.

Alguns alumnes em diuen que els exercicis que fem per millorar l’atenció no els hi serviran per no res.

No hay comentarios:

Publicar un comentario